White Penis

Green smoke risin', lord.

Rage är inte så kul som jag trodde det skulle vara :((((
Man blir yr av kameran och jag fattar itne hur jag ska hitta en affär att handla i!
Dåligt spelhelvete. Kanske blir bättre sen när man spelat mer.
Tänker bara på aceton och gamla plån haha.
Måste, måste sluta tänka på fel grejer, helt jobbigt.
Men jag har shoppat lite i alla fall!
En slags bolero, armvärmare, ett linne och en pälsig bolero. En sak till också men den minns jag inte nu.
Handlade för 1000:- och minns inte vad, pinigt.
Gjorde bönsallad att äta om någon timme med.

Nu ska jag kolla om jag har någon bra nässpray. En är amerikansk. Inte för att jag är tät i näsan, men jag kanske BLIR. Det och walkthroughs så ja kan köpa ammo. Måste gå runt och knytnäva alla i ansiktet nu och det är svårt att inte dö då.

Photobucket

HEJL SEJTAN.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0