White Penis

It's everything you had when it breaks.

Har fixat allt tills nästa vecka. SÅ skönt. Klarar en vecka till levande! Yaaaaay. Är hos föräldrarna nu, som alla säkert redan vet. Man får lyssna på musik högt här och det är bra, men det är så VARMT!!!1 Jag svettas inomhus. Haha usch. Har färgat håret men blev missnöjd, det blev för grönt. Pappa köpt en annan färg till mig så det blir ng bra tills nästa gång jag färgar det <3 Ska strax hem igen. Var inte oroliga, allt kommer att gå bra! Jag har min musik och mina tvspel och massa annat som får mig att tänka på annat.


TROR att jag lämnade huset i förrgår.... igår? Igår var det nog. Haha ja. My lawd vad tiden går. Jag fick så snällt interagera med barn men det var rätt trevligt ändå. Rökte 943753867 cigg. Fick höra lite skvaller om ditt och datt, alltid bra att hålla sig up to date liksom. Även om man inte bor här längre, aldrig kommer göra. Jag var main attraction förut, haha, helt äckligt. Inte längre, är väl för gammal och förståndig!!!1 Nu ska jag sno lite saker från föräldrarna. Typ mat så jag kan misshandla mig själv med den >:3

Sen måste jag dra hem! Usch vill intääääääääääää men måste för jag har inga mediciner kvar här. Blä. HÄJDÅ, blåggar kanske imorgon igen om jag känner för det och ska svara på allt som alla skrivit om jag känner för det med ;*

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0