White Penis

Starshine.

Är lite konstig sen valborg. Tror det blev too much everything eller nåt. Har inte varit så jävla späckväck sen..... förra året kanske. Minns att jag drack ren vodka ur flaskan. Himla fräscht! Min kille blev utslängd från festen och jag sov hos madde. Samt gjorde otillåten shitt framför ögonen på honom AHAHA. Tur att han verkade vara fullare än mig för jag kunde bara säga "varårå? snacka ju bara litte." FAST DET GJORDE JAG JU INTE. Vill ju inte vara med honom sådär överdrivet mycket längre så jag gör lie som jag vill. Jätteskönt. Så fort han flyttat ut på egen vilja ska jag köpa en orm och en siames. Orm har jag velat ha sen jag var 6 år gammal så det är fan dags nu <3 Och spraa insektsspray i hela lägenheten. Malkulor verkar fungera bra men spray är nog bättre.

Fick mina clothezzz från cyberdog idag med kjolen fattades och jag är för seg för att orka säga till dem. Imorgon kanske. Ringde och förnyade medicinerna förut i alla fall, så något har jag gjort. Läste ut en bok igår med. DUKTIGT. Men platåpjucksen och tjocktröjan i cyberdog-paketet passade finfint så jag klagar inte så värst mycket.

MissSushicat skrifte detta till mig förresten:
HEJ BABE! En till fangirl som bara vill säga att jag tycker du gör rätt i att släppa den där människan. Urk, släng ut honom va! Är ej ett fan av honom pga hur han behandlar dig.

Stå på dig finaste du! Säg till om du behöver hjälp att få ut honom så kan vi samla ihop en angry girlmafia av alla dina fangirls. <3 PUSS!
Tror du fått lite svar på hur jag hanterar situationen i texten ovanför. Typ bra enligt mig :DD Bra från att komma från någon som är livrädd för förändringar och släppning av tag, då.
---------------------------------- (<- avskärmare)

Får jag mina mediciner tills på lördag är allt funNgames, så då kan man ju fira lite med att blogga lite extra då. Det och linssoppa. Jag tål linssoppa nu förresten! Det var när jag tuggade i mig alla kanelstänger som ligger i jag blev sjuk! Nu slänger jag dem utan att bita i dem elelr svälja dem och då kan jag äta linser varje dag om jag skulle känna för det. KAnske känner för det idag. Fast ärtsoppan gick ut igår så den får nog ätas först, vare sig jag vill eller ej!!!11

Här får ni en bild jag färglagt föreställande en lesbisk katt. Texten har jag skrivit dit själv med, innan var det en vit katt utan förmodad homosexuell läggning.

HEJDÖ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0