White Penis

Killers.

Idag är den enda dagen där jag inte behöver existera under kontrollerade former. Jag kan vara precis så mycket som jag vill. Alla andra dager är det en evig balansgång, too fucked up? Ligg lågt en timme. Grådaskiga gamla filtar dras över skallen? För helvete, gör något åt saken då soldat!!!1
Blir bara måttligt irriterad över att få höra att min röst är jobbig/störig/irriterande. Har perspektiv på saker nu känns det som. När någon kommer med en sådan "diss" så tänker jag tillbaka på om det är mer än en person som sagt det (har psykologer och ärkefiender/vanliga fiender sagt det räknas det inte) och om så är fallet försöker jag räkna ut hur värdefull deras åsikt är. Och på punkten "din röst är irriterande" så tycker bara en person det. Min sambo. Och han tycker ju allt med mig är irriterande, så det betyder att min röst är helt ok :')
 
MÖRKSVÅR:
Var inte rädd, det går över så snabbt, var inte rädd jag finns här. Jag vill ju bara att du ska överväga att konvertera till min religion. I want your body and I want your soul <3
Jag är en av de där elaka jävlarna, de som njuter av att skada andra. Men det är väl ingen nyhet?
Det är inget att vara rädd för, det är så för alla, se? (När man ber någon att titta ska man dölja sin sjuka hud. Annars undrar de varför man är knölig. HAHAHAHAHA. Först var jag rädd, trodde jag hade fått någon sjukdom, men jag tror det var.... varför kliar det så? Fan då.) Acceptera mitt fittiga jävla evangelium dårå, för fan kom igen nu vaaa eru feg elle??? Fick en gång höra "Ja, men DU du är ju för bra för att bli som Glupen jomenvisstäru?" Och jag sa ja men jag tänkte "NEJ NEJ NEJ snälla glup ta med mig hem jag vill bo med dig gör varuvill bara ta mig bort från häxan och hennes pepparkakshus :(((((" Gjorde mitt bästa, sen flyttade jag och jag tänkte att nu, nu kan jag fan leva lol-liv. KEINE. Fick jag väl inte alls. Blev ihop med en jävla pussay som tror på gud (man är inte en pussay om man tror på gud, finns massa tuffingar som tror på gud, att vara en PUSSAY som tror på gud är en annan sak.) men inte på henne och därför fick jag leva tråklivet. Jag trodde jag skulle klara att leva som andra vill att jag ska, jag trodde det, men min vilja var för stark. Hennes vilja. Ni vet, jag försökte verkligen, jag försökte så att jag nästan dog. För någon vecka sedan orkade jag inte försöka mer, och gjorde slut och tog tillbaka honom men nu hatar han den del av mig jag älskar. Och vi kan aldrig bli som förut och han är fortfarande arg på mig och saker är värre än någonsin för nu har jag gått den där balansgången hela veckan och helt plötsligt blev det höst vad hände med året? Han är så arg, jag förstår att han är orolig. För mig, att jag ska dö. Men om man själv inte bryr sig, måste jag då leva för att någon annan så gärna vill det? Jag lever endast för mina vänner, jag älskar dem och de vill inte förlora mig mer än de redan har gjort. Jag vet ju hur det känns, jag vet hur jag kände. Och jag tror inte på något "afterlife" så hon är borta, och jag kommer vara borta när jag dör. Inte ens ett futtigt spöke. Jag skulle inte kunna trösta den som gråter över min död. Det är det enda jag bryr mig om (och pengar och kläder och hur jag ser ut men ni fattar :P) och FAN så dåligt jag mådde och fortfarande mår och det är snart ett år sen nu. Det blir aldrig bättre, man bara tänker på det mer sällan. Tänker mig hur de som bryr sig om mig, som uppskattar min vänskap skulle må om det var jag. De skulle gråta, de skulle önska att det var de som försvann, eller att de gjort något mer eller att de kunde få vara med mig och såna där grejer som man tänker när folk dör. Men innerst inne vet man kanske på något sätt att man inte skulle kunna stoppa det ändå. Jag vägrar tänka så, fast det nog är så, för jag anser att jag behöver ett jävla straff för att jag finns. Typ. Måste se över händelseförloppet i sömnen, ibland när jag är vaken, se alternativa lösningar, det hade varit så enkelt egentligen, såhär i efterhand.
SLUT PÅ MÖRKSVÅR.
 
Ps: ni som lyssnar/har lyssnat på Onkel Kånkel, jag har identifierat ännu en låt! "Letar efter cp'n" är egentligen "ice age" av Joy Division, SÅ JÄVLA...... HAHAHAH! Kommer aldrig att kunna lyssna på den utan att tänka på sten från Flen med hår på sina ben DDDD: Antar att ni vet att många av deras låtar är covers. SKITROLIGA covers om jag får säga det själv...... Ja, jag vet att jag är barnsligare än ett barn men jag tycker det är asasaskul när man säger fula ord och dessutom gör om dåliga låtar så de handlar om knull och cp, jag har gjort det (ovetandes om Onkel Kånkel tills året jag fyllde 9 dårå) sen jag var liten, fast då kunde jag inte tillräcklig många fula ord och visste inte vad nekrofili var så mina handlade mest om lite mindre kontroveriella saker haha. Skäms över att jag tycker om deras musik, jag tycker inte att homosexuell är ett skällsord och SÅ kul är det inte med bajs egentligen..... men ändå fnissar jag åt det, mest för att man inte får, det blir så jävla skitcpkul då! Jag ba "HAHA suga av hundar, HAHA horor som luktar illa, HAHA psoriasis, HAHAHA CP OCH MISSBILDAD <3<3<3<33 " och sen skäms jag. Jag har inte sagt det här öppet förut, så pinsamt är det hahaha :((
Synd bara att de använder ordet bög på ett sätt som ger det en negativ klang. Jag gjorde en gång om en textrad från  låten Pass This On med The Knife från "if I asked him once what would he say? Is he willing, can he play?" till "if I asked him once what would he say? Would he fuck me, or is he gay?" och jag menade det inte som något dåligt, det var mer så att jag tyckte det passade in bättre än originaltexten. Killen kunde ju ha varit gay och inte velat dansa/knulla/whatever med tjejen just därför? Vem vet??!?

HAREBRAVA.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0