White Penis

XxXxXxXxXxX

Kan någon köpa den här lampan till mig? :********

 

Är så jävla trött. Varit på stan skitlänge och gått. Köpte jag en fusk-skinnjacka och en kofta på HM, alla tre "LOKA likes old school" smakerna som är förvånansvärt asgoda, ljus på indiska och annan dyr skit för pengarna. Behöver alltid kläder haha. Ska pimpa jackan tills det blir varmt nog att ha den. Enda felet är att den är trång i armarna men det ordnar sig kanske.

 

Hoppas jag hinner försöka mig på att lgga i vit-tonern i håret. Det blir antagligen temporärt färgat i olika ljust lila toner men jag ska väl bleka om någon månad så då blir det helt kritvitt. I vrsta fall får frisören klippa bort de gula delarna för nu är jag trött på dem i minst ett år framöver. Kan leva med lila, bara jag kan få det vitt lätt som jag nog kan med ljust lila. Ljusrosa blev kritvitt när jag blekte hemma en gång men jag var smart och hade det bara i 2 dagar för det passade inte till min dåvarande ansiktsform. Hoppas jag har råd med hårfärg och linser rätt snart också. When skies are blue once again.

Hejdå.

 

(gjort gifflan helt själv btw<3<3<333<3<3<3<3<33<3<3<3<3)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0