White Penis

You never go full retard!

Öh. Läkaren lyckades ge mig helt sjuk ångest. All ptsdskit kom tillbaka. Talade med snäll-m. Hon fick tala i telefon med mig idag. På speaker och allt, jag tvingar bort fobin för telefoner. både M och en annan bekant som är Ms vän lyssnade när jag pratade.
 
Var typ såhär lulz:
 
FAN VAD STOR. HAHA ENJOY!

Kömmentarer
Postat av: Frida

Högtalare/speaker is the shiet mot telefonfobi!
Eller ja, det botar väl inte skiten men jag tycker definitivt att det underlättar något.

Svar: Ska testa det nästa gång, tack för tipset :*
Jx Cndytck

2013-05-21 @ 00:20:20
URL: http://piercednymphaea.blogspot.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0