White Penis

Poor impulse control.

Nu har jag tröstshoppat lite smått (för under 4000......ooops... men alltid något va?) pga ångest inför mitt läkarmöte imorgon. Det är inte rätt. Man ska inte behöva ha ångest inför att träffa någon vars jobb är att få dig att må bra. Bara det att min läkare verkar skita i mitt mående. Han verkar vilja få mig att må sämre istället för bättre och har det senaste året betett sig extremt oproffisionellt. Han tar t.ex bort mitt ritalin och byter det mit atarax. En antihistamin vars enda effekt på mig är myrkrypningar. Tar han bort mer saker, som med ritalinet, så kommer jag må såpass dåligt att jag överäger döden. På allvar. Men hoppas det gåt bra imorgon, jag hoppas han fattar hur dåligt jag mår, hur dåligt mitt liv varit sen han tog bort ritalinet. Jag går knappt ut längre, jag ligger bara i sängen och kollar på tv hela dagarna och har gjort i snart ett år nu. Det är faktiskt hans fel att min sociala fobi eskalerat totalt. Sen är min ena katt sjuk också, får skita i skåne och åka och hjälpa mamma med Maia istället för hon ska sövas osv. Maia har ont i tänderna igen :( Också jobbig sak jag inte vill tänka på.

Men nu två bra saker. Eller tre. Nr ett är att den årliga rean på min second favourite site pågår och jag bara shoppat för typ 40$ än (resten kommer nästa månad och kanske lite mer denna i smyg eeeehehehehe) Nr 2 är dessa underbara barbierosa leggings med fjällmönstret jag älskar jag köpte på rea idag för 333 spänn istället för vanliga typ 700:-

 Och de här ska jag få i julklapp av min kille :D
 
 
SLUT.

 


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0