White Penis

Ömsar ni skinn eller?

 
Kom nyss på varför jag slutat läsa alla bloggar nu. De flesta människor saknar helt personlighet, hjärna, tankar som inte är lånade, Läser kanske 2 bloggar av personer jag anser vara bra. Jag slutade läsa i 8 veckor. Vad har hänt? Allt är förbytt, det är samma ansikten med nya personligheter. Det är ju därför jag aldrig bemödar mi skaffa vänner. Eller vissa, er jag gillar på fb oc andra sidor fast jag mår piss. Er vill jag uppeålla vänskapen med. Ni ar känslor, djupare känslor. För de tomma skalen kanske ordet älska betyder "fan va soft att knulla dig i nåra veckor innan jag skaffar någon ny som luktar godare", för mig.... jag vet inte, känslan är så omfattande att jag inte kan beskriva den i korta drag. Precis som hat, riktigt hat. Hat mot tomma skal som stjäl folks personligeter och hatet mot de som gör något i mina ögon oförlåtligt är två helt olika känslor. Det ena kan skrivas ur, det andra bör ej släppas ut.
 
Jag skrattar ihjäl mig, ni är för dumma för att få finnas.
När ska jag ge mig? 
Jag nöjer mig med ett liv i enigt hat gentemot omvärlden.
 
Kolla dåtiden; JAG SKÅDADE FRAMTIDEN:
Jag har i god tro, ätit kattsand. 
Ätit damm, ätit mikroskopiska glasbitar, ätit ett och annat sandkorn. 
Jag saknar dig. Jag saknar er. 
Jag saknar att spendera pengar på skit, jag saknar att få träningsverk av ingenting, jag saknar att älska mig själv, jag saknar att _________ (för det göt jag inte nu, det var tomt.) i timmar, gråta slita sparka riva krossa döden.

Och sedan ska jag ta PCP, karva köttet från mitt ansikte med en trubbig kniv och döda någon med en krossad glasflaska.
 
OCH SEDAN:
Min hjärna fylls av tomma ord, gapande munnar, självömkande åldringar med papperstunn hud. 
Smutsigt hår, ruttnande andedräkt, spelade skratt, svart stinkande tjära och nikotingula benhårda naglar.
Blodet blir till damm i mina ådror, en jävla utopi, en sexmissbrukande avskrädeshög. 
Av mig får du en blandad påse med död.
Ruttnande kroppar i containern, sulfat, sulfat, derivat. 
Mosa, mala, krossa, tugga, slita i stycken, klösa, bita, sparka, slå. 
”GO! NO-GO! GO! NO-GO!” - Jag är en mästare på att jämna ut. 
Ett tunt lager av sopor sänker sig sakta över min kropp. 
Hans kropp 
Knulla tills du dör, knulla tills du får en stroke. 
Och infarkt och käkfraktur. 

Och jag ska tänka på hur vacker han är, hur han alltid ska vara min.
Hur han får mig att minnas och finna mitt lugn. 
Lugnet före stormen, vill säga.
 
 
 
Sa ju att jag faktiskt visste vad som skulle ske. Jag bara lät mig luras. De ska få sin blandade skit när de minst anar det. Go, go, go. Jag är klarare i huvudet än vad jag varit på länge men ändå så orkeslös. Kommer inte sluta innan jag är klar med planerna, oroa er inte, de tar tid och jag ska finnas kvar här och ställa till med förtret i många år till, doncha worry ;*
Manshatande mästerverk från mitt i natten.
 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0