White Penis

Förlorade en jävla järnörn.

Skulle ha bloggat igår men det blev lite andra saker som kändes viktigare och så.
Har ändå inte så mycket att säga ändå idag.
Stör mig på en försäljare på tradera som har jättefina fransar men bara fula jävla obekväma stringtosor och sånt till salu för övrigt. Handlar jwg för 300 får jag fula trosor på köpet. De kunde ju sälja snygga som man vill ha på sig kanske.
 
Äh fingrarana slinter bara så jag ska väl glo på tv nu sen mer mat kanske. Jajajaja jag har ätit så jjävla sduktigt de senaste två dagarana blabla orka r3nskriva hejdå kukma.
 
Är argare nu för jag förlorade just en auktion på en örn utav gjutjärn. Buu!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0