White Penis

Knivkrig,

Ibland får jag den där dåliga idén som man alltid minns som bra innnan man inser att man just lyckats mindfucka sig själv totalt. Höll sig ett tag. 4 dygn. Hightech. Blev helpsyko och ville sätta folk i en bunker full med bandmask haha. Vaknade typ vid tre. Helt livrädd. Har krig mot fittorna i lägenheten över som spelar 50cent när jag känner för någon pasty basic white bitch. Jag ser inget fel på min jävla hudfärg som vissa butthurt bitches på tumblr gör. Tar det högst personligt. Kan väl inte hjälpa att jag inte är svart eller liknanade. Uppenbarligen får man inte ha vissa saker på sig om man är vit. Well fuck you, de bara kallade mig rasist och ignorant mest hela tiden. IQ betyder inte ett piss, brunt skinn slår alla argument i hala världen enligt den där subban. Stackars mig då som automatiskt är eferbliven då jag inte är svart. Jag är ju så jävla basic som tyvärr inte föddes i typ Indien att jag aldrig kan lära mig någonting. Tycker synd om dem, de bekräftar bara hur inskränkta de är. Och jag skiter fullständigt i någon vars enda argument är "childish" "pasty white bitch" och "ignorant".Plus rasist då. Haha. 
 
Trollar med lite Johnny Horton nu. Palla 50cent. Gillar 50 men inte just nu. 
Vaknade för sent till läkartiden. Kostar mig väl 2.400 nu. Som jag inte har lust att ge till ett jävla svin som
honom. Snart kommer J hem och jag saknar honom jättemycket, Palla något annat än att ligga ner just nu. Längtar efter något roligare. Kommer mest röka in mig i sängen och hata idag. Puss.
 
Vill bara sova. Hela dagen.
I am the allt som du hatar t.ex bajs.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0