White Penis

Devilish love light.

Har inte mått så ba hos föräldrarna. Är typ pank och too much koffeinig. Inte sovit så bra, gillar inte att vara hemifrån :<

Dagens goda råd: Om du inte vill darra som ett as så ska du ej dricka 6 koppar kaffe, tugga koffeintuggummi, spela skyrim istället för att sova, inte vilja äta äckliga jävla mackor och fucka runt med absint och pepsi. Whole lotta shakin' going on HAHA.

Haha det är rätt roligt faktiskt, måste bara komma på något klurigt trick för att bli rik.

Shit vad kalla mina händer är. Värsta hardcore isbitarna. Not yr garden variety. Ska spela lite mer, dricka mer kaffe, hoppas på det bästa osv. Hejrå. (FU kroppjävel, fu dopamin, fu nagel som gick av fu spotify som hängde sig och fu att det ska vara så jäääävla svårt för trygghansa att ge mig mina jävla horpengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0