White Penis

Blivit skjuten av en djurvän.

Malmö var både bu och bä. BU för psykoser, att jag mådde dåligt lite då och då, folk som började cpa (HATAR ER) och att Blixa ställde in. Resten var bra. Mycket bra, träffade astrevligt folk och fick massa nya vänner, smidde planer, lagade mat, drack asmycket sprit, klappade katter osvosvosv. Har även ett litet uppdrag som går ut på att sampla kattskrik och andra konstiga ljud jag stöter på så jag ska inhandla någon form av inspelningsmöjäng och göra mitt bästa för att få T'Pring att yla i närheten av mig (framförallt hennes "öppna dörren" vrål, vilket blir klurigt då hon slutar om man kommer för nära henne och börjar göra någon form av gläfsande istället vilket inte låter lika roligt så funkar inte det får jag bada henne och Nemo och spela in deras protestskrik haha.) Kan även hålla Nemo i svansen så han blir arg och skriker, och i värsta fall nypa T'Pring eller hålla henne i famnen tills hon blir sur. Lite halvtaskigt men vad gör man inte för konsten?!?!?1
 
 
Nu måste jag bli rik så jag kan köpa bostadsrätt där <3
 
Igår när vi drog hem (skulle åkt idag men stämningen blev förstörd av lite skit så vi kom igår istället) så fick jag en asful psykos och drack cpmycet vodka och lite annat på tåget hem, sen glömde jag den och trodde att jag glömt den på bussen så jag sprang ut med världens mest utsmetade mascara och gapade på någon busschaufför. Detta minns jag inte själv så jag vet inte vem jag tjafsade med och vill aldrig mer åka buss. HAHA. Kunde varit värre, jag kunde ha marscherat runt naken på motorvägen och sjungit Horst Wessel Lied liksom. Sånt gör man bah inte. Fast om 10 år hade jag väl skrattat och kännt att det hade varit något för mina memoarer. Hoppas det aldrig händer, det räcker med att ha sprungit runt naken med ett badlakan om halsen och sjungit batmanlåten i ett bostadsområde mitt i natten.
 
Måste även bli rik så jag kan köpa hatiska böcker. Hittade en såndäringa bok som man ska fylla i själv md alla sina släktingar så man får reda på sitt ursprung och grejs från 1937. Eftersom farfar och morfar slätforskade så vet jag redan att jag har fräscht ursprung, men ändå, det är en kul grej att ha. Den kostar 1.600 så jag köper den nästa månad om den finns kvar! MÅSTE ha'ren! Den är inte ifylld och ska så förbli men man kan ju rita upp sidorna på papper bredvid och fylla i där istället haha <3 (Hej, jag vet att jag är hemsk. HEMSKT ROLIG THAT IS.)
 
Andra skojsiga planer:
1. Lära mig ryska, tyska (igen, glömt av typ allt för jag tyckte det var roligare att skolka än att gå på lektionerna när jag var 13) och kanske arabiska
2. Lära mig spara pengar
3. Lära mig kemi
4. Lära mig göra fucking musik
5. Börja läsa igen så jag slipper känna mig så jävla okunnig jämt
6. Börja träna karate
7. Lära mig skjuta. Typ allt som går att skjuta med. (Flygplan hade ju varit bäst)
Kommer nog inte göra ens hälften av detta för jag sitter fan bara inne och fular.
Idag tänkte jag fan bli full igen, bara för att. Det är mindre tråkigt så. Lyssnar lite på Dean Martin, önskar jag kunde få ork att redigera bilder och sånt men det händer väl inte idag så det blir supa. Kunde folk bara svara i telefon så skull det bli roligare. Nu ska jag önskedrömma om roligare dagar och hur bra det skulle vara om man slapp ha tråkigt igen.

Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Hallå jag fattade först nu att bloggnamnet betyder "avliva"!

Svar: Haha, aww du är typ sötast ever <3 Vi måste ses någon gång (som om jag inte sagt det i hundra år ;P)
Jx Cndytck

2013-06-11 @ 22:35:09
URL: http://mikusagi.blogspot.com/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0