White Penis

HEARTATTACK!!!HEARTATTACK!!!

Visste ni att om man sitter i soffan riktigt, riktigt länge somnar hela benen och nacken riskerar att ossifieras?
 
*sen blev det här avbrutet och jag sprang typ över hela stan och massa följdhändelser som fick mig att skada ryggen och bli den drygaste bitchen som finns, lite sammanhängande* (<- fick äen mat av morsan)
 
IDAG köpte jag linserna,1 par gröna, 1 par svart/röda, 1 par svartvita och ett par gulsvarta. Mycket svart nu men det går med allt. Har även sagt "NEJ!" och planerat date med min heztiz. Nu ska jag betala mer räkningar, kanske köpa fransar och något i klädväg. Plus grejer till håret! Och kanske en ny korsett. Har en som passar och det är en waspie, saknar overbust och tightlacing. Nu med viktnedgången borde jag ju kunna få en pyttemidja >:3 Men det kostar. Och jag är nu en helt vanlig människa utan fonder. Så är någon sugen på att köpa ett par korsetter i olika färger, både stål och plastskenor (mest stål) i mestadels gott/oanvänt skick i det mesta från 36tum och ner (har en helt ny champagnefärgad burleska med plastskenor i L, någon??? *NUDGE NUGDE NUDGE*) Köp mina gamla billigt så köper jag en dyr ny åt mig själv. Fotar om någon visar intresse, skulle kännas oärt om jag bah fotade sönder idag och ingen hör av sig.
 
Skitjobbigt att välja fransar, bara dyrt och bökigt. Om jag sen ska ha nytt smink, någon kjol (har typ 3 som inte åker av direkt, trodde aldrig DET skulle bli ett problem O___________O) och så något mer kul så blir det helt tröttsamt. Skit det här med att inte vara miljonär. Nu blev jag trött på det här. Här är en bild som nyss blev klar, vad tycks?
 
 
 
Uh, hejdå. <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0