White Penis

Huvudlös.

Vill ställa in psyk. Men det får jag inte. När jag kommer dit ska jag fan säga till dem att lägga av med alla prover. De ger mig ångest, kan inte göra som jag vill, måste få göra i alla fall lite som jag vill. Vaknade vid 9 av dörrklockan, brevbäraren kom med mina nycklar, gjort mig i ordning och har ont i magen av stressen. Gjorde kaffe, ska dricka asmycket kaffe, den du. Ska jag välja höger eller vänster, tar nog höger då. Nissenoj. Reserverar allt annat.
 
Har en bra idé, hoppas jag får medicin idag, ska tjata snällt. Kunde ha legat och sovit nu men nej, Hatar att gå ut på dagen. Tänker att det är farligt, för många sätt att bli sedd på. Det är hundar utanför mitt fönster. De skäller, en är en tax. Känner igen dess röst. Den bet fulefan i benet en gång. Haha, hatar dig. Jag hoppas du blir sjuk.
 
 
Nej. Måste dricka mer kaffe och klä på mig mer kläder och se om ärmen kan dras upp (annars får jag byta) jävla provtagningar hoppas jag har asbra allt. Kommer göra ont, reserverar mig för senare i veckan. Ska till tandläkaren, borde tacka för nycklarna i posten. Ska skriva sen, hon blir nog glad när jag skickar brev tillbaka, äckligt brev, slåpåkäftski heter ena motivet. Handlar om att slåss. Så brutalt. Skickar med det. Usch fan vad stressigt allt blev.
Har inte tid för bloggfan. Smakar metall överallt, Hejdå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0