White Penis

It's called insincerity.

Haha did it again! Somnade :'( Fast jag ätit min medicin. Weirdooooooo.

Fick sms från J nu. J är det bästa som hänt mig. På allvar. Finaste J<3

HUR kan man sova en hel dag? Hur är det möjligt? Jävla cpbrud hahaha, kan inte hålla mig vaken när jag är ensam hemma. Lite som en katt!

Är avundsjuk på Js nya fina tatueringar han gjorde på händerna igår.  ASASNYGGA! Vill det ska vara min tur att tatueras snart. Tror jag kör en text och Herr Panzer Kater på ena armen. Eller en typ-chestpiece (mer axel piece) och en text på foten. Och så något fint på tummarna. När jag känner attjag hittat rätt artist ska jag börja på ena låret, tvspelsmotiv <3 Ryggen och händerna sparar jag nog till sist. Ryggen är lite som finalen enligt mig- Eller finalen är väl när du tatuerat hela kroppen och kör black art över detochsen bränner in mönster. ALltså smart idé vafan. Ska jag göra om jag tröttnar. Bli helt svartbläckad och vitärrig!!!!!!!!!11 ÖVER HELA KROPPEN. Ja, bra idé speciellt då mamma bara ääääääälskar body modifications ;) När tekniken blir bättre ska jag spetsa öronen, när jag är helt säker på hur jag vill ha det ska jag splitta tungan och göra implantat :>

Idag nöjde jag mig med att städa bland mina smycken i badrummet och sedan töja upp höger öra till vad jag tror är 16. Råkade töja upp den från 12 till 14 en kväll när jag var full haha, men jag tröttnade på den tråkiga svarta silikontunneln jag hade i tills idag fakkin' ages ago så nu har jag ett "horn" mad flames i örat istället, Snäppet bättre än tråkig silikon ju. Hinner jag köper jag ny tunnel imorgon innan fest och spelning och tar med något spexigt objekt som jag kan hänga fast med en såndär lite kedja i tunneln. Typ ett hjärta eller en actionfigur! Eller en my little pony i genomskinlig plast. Det måste matcha musiken.Det e ju pop dårå så då kanske man passar in bland pandorna om man har en klänning formad som en panda och typ blå pandaskugga istället för svart och typ ha ett pandahalsband och ha pandaörhängen och typ....... haha skoja ba. Men det lät rätt coolt, en pandaoutfit :D Nej, jag kan inte klä ut mig till poppare när jag inte är en :P

 
Bild på nya bandtröjan som utlovat! Visst är den stunning?!? Velat ha sen typ 6 år eller något. Älskar Big Black!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0