White Penis

Kallvarm del2

Men fan vad logiskt att tappa läsare när man skriver något men få fler när man inte skriver. Haha.

Inte spelat tvspel sen oktober, lite i julas osv men inte mycket. Kom på att irl var bra för första gången i mitt liv. Läser ju knappt längre heller, konstigt va? Jag som borde spelat prequel sen i oktober, nu släpps spelet typ nästa vecka.....

ONT. I. MAGEN. ALLTID. Eller må illa. Liksom ett stadigt skitmående jag ej hittar lösningen på annat än att bara strunta i det och hoppas det går över snart. Går ej att gå ut på stan, då spyr jag nog. Uuuuh.... Kul. (Fast å andra sidan har jag ju faktiskt babblat på om sånt här för flera år sedan, och ja man blir jävligt smal när man har fuckat upp kroppen, eller tvärtom, och det är kukdåligt att må illa hela tiden när man vill äta.)

Skalbaggshororna har börjat krypa ut ur ventilen i badrummet i år igen så nu måste vi städa som faaaaaaaaaaaaaan om anticimex ska komma hit. FUCK. Har stökat så djävulskt i sovrummet ju och det blir bara värre.

Nej, ska försöka vara mer social online någon annan gång. Nu går det mest skit och jag svarar inte på mail för det orkar jag fan inte med nu. Måste försöka ora städa och spela tvspel. Blev väckt vid 8 av den som borrar. Jag HATAR DIG BORRHELVETE. I alla år jag bott här har det borratt, nästan varje dag, och jag vill inte blii väckt vid 8 meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer hejdåååååååååå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0