White Penis

Un-swan and un-point.

J bjöd mig på snabbmat idag efter jag halvsovit framför Andy Milonakis några timmar och innan dess haft besök ett litet tag :*
Sen handlade vi lite mat. Nu sitter vi vid våra datorer och kollar på tv samtidigt som alla normala par gör ;)

Det är den censurerade versionen av dagen hahaha <3<3<3
Verkar ha tråkigast liv men jag bara skriver väl inte exakt allt jag gör. Nämnde jag att jag shoppade ett par hotpants som matchar min Prima bra från cyberdog igår? Och en svart/nät/paljett bh/top/grej som jag kan ha under min pandaklänning som jag tänke ha när jag ska se Makthaverskan 8 Mars.SKA BLI KUL OMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!1 Nä nu lät det sarkastiskt. Har aldrig hört bandet innan men en ny vän spelar i't så jag ska dit och hänga och typ bli bättre vän med tjejen för hon är jättesnäll :> Orkar nog inte på rave dagen efter för jag har ingen att gå med och fest i 2 dagar när magen redan är speciellt kinkig med alkohol (eller ja hela kroppen, för några veckor sedan festade jag och det slutade (två dagar senare haha cpfestarn<3) med att jag svimmade om jag stod upp och drack men har ätit bort näringsbristen nu så dånnt wöööööri okaj?)

Alltså är så törstig idag att jag kommer dricka vatten/saft/cola tills jag spyr :(((( Jävla popcorn och fastfood som jag alltid ska översalt och sen behöva dricka 7 liter vätska efteråt och sen kissa hela natten
Hejdöööööööööööööööö.
 
 
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0