White Penis

Menvafan

Blev dödssjuka och jag sov dåligt inatt igen. Fucking sucks.
Får fan skärpa mig. Orkar inte vara sjuk jämt. Orkar inte svara på sms heller. Kuk.

 
Det värsta igår var att jag blivit trollig när jag somnar så J inte vet om jag vill sova eller vara vaken, säger (på tilltal) att jag inte sover när jag gör det t.ex (haha vet inte om att jag sover <3) så jag somnade mitt i en film och vaknade mitt i natten och var jobbig så nu när jag vaknade för 5-6 gången så får jag väl vara uppe nurå. Ska testsova lite senare och se om jag kan bli trött men jag känner mig friskare idag, efter pommes och 87676575 värktabletter igår, så jag kanske stannar vid datorn och inte fuskar med queue på tumblr, kanske svarar någon senare idag och kanske måste ha ny dator för min gamlar är halvdöd nu.
 
Lyssnar på Grandaddy så ingen vaknar i onödan, har en skiva jag vill visa er men orkar inte krångla med kameran och alla kort när jag sitter och har super flu. SUPAH FLOOOOO </3 Ont i alla leder tjofan va skoj. Inte orka handla mat så man svälter, inte kunna sova, inte kunna andas nästan. Min våg väger en så att man väger för mycket. Det är....ännu en jobbig sak för nu måste jag väl gå upp i vikt. Jag som var nöjd med min nuvarande. Fast jag blev rädd igår eller näre nu va, blivit helt benig och glömt av att äta pga krånglig mage. Svälter hellre ihjäl än att lämna lägenheten HAHAHA. Hoppas det inte blir bråk om det nästa gång jag ska till sjukhuset. Kan la fan inte hjälpa att jag jämt är sjuk. Kan inte ens stå upp och ned och tvätta håret utan att spontankräkas efter att magen gick sönder helt i vintras. Vafan, hår måste man tvätta ibland. Kommer aldrig bli vitt haaah. Blir inte bättre av att jag hittar Kalis gamla kattsaker hemma. Hittade äcklig torkad fisk igår som jag vet att hon älskar, hittat många av hennes favoritleksaker också, varför lämnar man kvar sånt om man tar med sig katten?!? Fan vad jag mår illa. Av olika orsaker, mest av att många av MINA saker är snodda istället. Ska ringa hans morsa och snacka någon dag då jag orkat städa och göra allt jag ska ha gjort.
Haha. Är så glad att jag har dig <3 Hoppas vi gör allt vi pratat om i sommar och att M SKICKA NYCKLARNA OM DU LÄSER.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0