White Penis

She-Deleter.

Mår piss idag. Vet inte direkt varför men jag orkade inte ens följa me J ner och kolla på när han tatuerade sig. Kanske för att jag är avundsjuk och okckså vill ha fler snart. Har 4 ideér som kan göras av vem som helst som är duktig nog för att jagv ska välja den och två som är reserverade för min reguljära tatuerare för jag litar bara på henne med just de två motiven. Ett är inbokat, i november. Missade förrra tiden pga slutgörande med psykosambo. Så nu får jag vänta ett jävla år till med resten av överarmen. Kul. Önskar jag har ork att göra en ny snart. Min mamma gör en så stor grej av nya tatueringar så jag nästan inte har lust med fler pga henne. Jag måste betala tillbaka hela lånet på 50.000 kr innan jag gör fler body mods enligt henne och sså fort hon ser att jag har någgot nytt  blir det ett stort bråk. Jämt. Samma sak varje gång och det blir trötttsamt efter ett par år. De jag helst vill ha är så synliga så jag vet inte. Jag vet inget alls, orkar inte med mer misstycke.
 
Har visserligen gjort något idag eftersom jag kände mig sämst som inte följde med ut på stan. Diskat och städat hela spisen och diskbänken. Tog en timme.
 
Har problem med mitt utseende idag, är missnöjd och orolig över att kläder inte ska passa imorgon. Hoppas min nya topp hinner komma, annars blir det plan B. Borde orka köpa mjällschampoo till längderna i håret för att få ur den sista färgen, sen tvätta det med silverschampoo, inpackning och blondschampoo + eventuell färgning av lite lugg eller en slinga. Idag. Orkar jag det. Måste orka, folk kan tröttna på mig annars. Vill inte bli tröttnad på. Måste orka ut och sånt. Har knappt pengar men jag kan beehöva nya linser imorgon fan vet jag.
Har börjat med situps. 200 igår och jag har träningsvärk idag. Pussykropp som fan. Ska göra 200 till idag. 200 om dagen så jag får fastare mage och vågar visa mig ute i kanske en magtröja. Något jag alltid velat våga göra. Få innerlåren tonade så jag kan ha shorts, det känns för osäkert nu. Jag vet att ingen annan kanske ser det men jag gör det.
 
 
Hoppas jag mår bättre sen idag. Hoppas.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0