White Penis

"Those with higher intelligence have fewer children"

A och C kom. Blev rolig fest. Lånade ut en bok osv. Drack vin.
Slapp utox. Ingen jävla u utan d änna. Nymyntat ordspråk.
Jävla pälsdjur. Saknar en pil.
Glömmer allt.
Vem bryr sig.
Ska börja läsa några kurser snart.
Hitta en hobby.
Syntetisera verkligheten.
Eller oljemålning,
Kanske borde lära mig ryska.
Är rätt bra på språk.
Det jag stör mig på mest av allt är att mitt svenska vokabulär är större än mitt engelska.
Syntetisera ditt jävla liv.
Lär dig skit etcetcetc.
Är totalt ointresserad av folks samveten.
Bryr mig om djur mer, de kan inte uttrycka sig så de flesta människor förstår och de är synd om dem som blir plågade och uppätna.
Är på fullt allvar hatisk mot folk som är av samma sort som mig.
Gillar inte kvinnor, finnns ett par jag är nära vän med.
Jävla misogynist haha <3
Varför bli något annat än vad jag är?
Varför.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0