White Penis

-----------------------

Fan, dags att flytta från den här skithålan snart. Bara fiender och inga vänner, alla ljuger och luras. Synd att ni ska bete er som små fega barnungar och inte ens visa er på stan. Vill gärna ha ett snack med er, ni har kostat mig pengar, tid och allt hopp om mänskligheten. Tack. Tack för att jag ens försökte lita på er men nu vet jag att man knappt kan lita på någon. Borde gå mer på min instinkt. Ni är ju i alla fall smarta nog att gömma er, alla som vet vad jag fått utstå vet att det inte gjort mig direkt trevlig. Det kommer alltid något positivt ur att vara ihop med psykopaer. Bryr mig bara om mitt eget skinn så där har ni ju tur i alla fall. FITTOR. Slemmiga små svin.


Måste till sjukhus idag med min häl, gör så jävla ont att jag inte ens kan sitta ner utan at känna av det. Tänker fan inte ha gips. Då vill jag inte gå ut så läser någon av er små trollfanskap dethär vet ni att ni inte behöver se mig på ett tag. Hoppas ni får ett kort, plågsamt ochhögst ovärdigt liv och dör i era egna kroppsvätskor ute på gatan nerslagna av snuten som de as ni är.
 
 
(inte för att vara sån men knockar ju folk som är dubbelt så stora som mig med ett slag, bang bang liksom.)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0