White Penis

BEEPSATMEATNOON7AND5ANDICANNOTTURNOFFTHSPIECEOFSHIT.

Så. Klockan 8 vaknar mina föräldrar som vanligt. Om två timmar får jag börja räkna ner tills jag kommer hem men det har jag tänkt på sen 4ever, det enda jag alltid gör är att vänta på något. Och den där jävla låten jag inte vet var jag hört förut. Men jag ligger kvar och låtsas sova som jag alltid gör här i minst 2 timmar till med shellac i lurarna och väntar på att åka hem och slippa låtsas vara så jävla normalsocialglad som jag alltid gör när jag är här. Åka hem och vänta. Dödens jävla väntrum hahaha. ska blunda i exakt 60 minuter nu hejdå.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0