White Penis

I was not.

Har inte skrivit på hundra år nästan. Men det har inte funnits något direkt att skriva om. Sitter ensam hemma och känner mig lite tråkig sådär. Nästan rökt ett paket cigg idag och druckit ett glas vin. Typ, fast direkt ur förpackningen. Billigt, äckligt, skitvin. Ramlade och slog sönder läppen mot mina puffar för någon dag sedan. Gör hemskt ont, igår hade jag hemskt ont i magen också. Kan bero på att jag åt så mycket ris. Har liksom inga pengar så allt bara suger. Väntar på att J ska komma hem så jag kan köpa mer cigg. Hatar tristessen, hatar alkohol också. Det var så jag slog sönder ansiktet. Hah. Hade askul när M var här tills det blev tråkigt. Haha. Ska INTE lägga upp de tråkiga bilderna. Här kommer några roliga:
Vi har det så cp när vi ses <3 M målade akvarell sen och jag gjorde kollage. Kollaget får ni INTE se för det är sjukt mycket hets mot alla folkgrupper som finns och krigsförbrytelser. Från Kosovo, med judar och neurosedynskadade.
 
I helgen blir det fest om mitt ansikte har läkt. Kanske roligare att dricka i grupp än ensam. Är det fortfarande trasigt blir det kanske också fest, fast antagligen inte. Duvet. Du vet. Eller täcke om det ska vara lite internationellt sådär. Så fort pengarna kommer imorgon ska jag och J köpa lite biljetter, ska ner till sköööööööne och se lite artister sådära. Alltså shit vad tråkig jag verkar, jag är sjukt rolig egentligen men det är inget man bloggar om. Som om när jag blev sjuk i lemmarna och hur man bäst förstör någons liv. Men sånt skriver jag aldrig om här. Det är synd och skam för er, för då skulle ni fan haft en jävla skitrolig blogg att läsa istället för en som hanldar om hur jävla tråkigt Prototype 2 är när alla lätta uppdrag är klara eller att jag inte har mat hemma så det blir nog konstigt sojagranulat med ris idag igen. Ni får vänta på boken. Den ser fin ut i huvudet men kommer nog alddrig släppas. Tycker synd om typ... min släkt i så fall. Bara jag som är helt cp i skallen och alla andra är vanliga. Nästa år kanske vi flyttar förresten. Det har jag nog sagt. Måste spara pengar. mest av allt drömmer jag om att få sova ut en hel natt, det händer aldrig längre. Hejdå <3

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0