White Penis

There's a hole in the morning.

(HÅL I ALLT.)
 
 
 
Idag var jag på vårdcentralen med min pappa och häl. Total waste of pappas cash eftersom det bara var en stukning som jag trodde. Så jag är nog bra i foten nästa vecka, saknar att iaf ha en möjlighet att gå ut även om jag inte skulle göra det. Sen fick jag mat för typ 900kr och ett av Nicki Minajs läppstift (M.A.C) <3
 
Sen tänkte jag mest visa lite skivor jag är stolt över :3
 
Den här fick jag av världens bästa Jonathan:
(Den översta, den undre köpte jag i Skottland för 7 miljoner år sen or so)
Den här skivan är en av mina käraste ägodelar. Big Black, Headache i den limiterade body bag-utgåvan som jag äntligen fick tag på efter att ha suktat sen -04 eller så. Skiter i om ni är känsliga tittare för nu ska ni faaaaaaaanimig glo och avundas detta objekt i alla möjliga vinklar!!1


 
7" som också kom med:
 

 

Röd vinyl dårå <3
Booklet tiiiiiiephhh
Bästa låten, haha. Istället för lyrics har alla låtar en berättelse som beskriver dem/handlingen.
En av de bästa sakerna med Big Black, det blir mer intressant så.
Sen pallade jag inteta fler bilder så blixten är där och förstör texten och blögg.kukse vänder vissa bilder snett för de var då fan inte felvända på dattorn, k?
(Såhär ser framsidan ut, den är alltså gjord av en äkta bodybag (tåls att upprepas som ni märker...) och pallade inte fota'n så snodde från discogs okkkkkk.)
 
Nu ska jag färga hår, kanske skriver istället för att posta bilder imorgon eller sen eller aldrig hejdå.
 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0