White Penis

You're not the dream I dreamt you'd be.

Aha, kul att NÅGON stängde ner mitt inlägg och innan motsatsen bevisas är skyldig mig en rejäl summa pengar eller liknande. Går aaaaaldrig att få tag på om den själv inte vill så det blir väl spam.
Allt gick åt helvete igår men är bättre idag.
Eller det gick åt helvete i flera dagar och blabla alla ska hit och dit. Orkar inte. Allt det här ger mig ångest. Trodde jag hade mer än 650något på kontot. Inte ens Eddy Duchin hjälper mot det. Vi kan inte se Daniel Johnston den 16:de. Kul att ni drar hyrhelvetet så satans sent då horfitthyresdragare. Är livrädd för flytta, ska väl flytta till Lund. Är totalt livrädd. Vill ha mina böcker Home workshop explosives och silent death och annat skoj.
Har hittat en låt som passar men orka, bara orkar inte. Ska nog lipa lite hejdå allt är så fucked up. Vet inte vem som ljuger eller inte. Men vet två eller tre som ligger illa till just nu. Två av dem har jag inte sett sen i höstas HAHAHA. Fegpottor, come out and play.
 
 
(men inte ens mina personifierade sk vänner finns nu. Och jag som just nästan lärt mig.)
 
Äckliga inavlade skitvärld. Vill ge den en läxa. Har inga fler att ge.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0