White Penis

Små jävla lansar.

Längesen sist. Mår väl sådär. för några timmar sedan hade det varit en grav överdrift. Fick panik över insekter och mamma fick komma och dammsuga. Sjukt fult. Sen mådde jag lite bättre, över att skratta åt den lettiska landsbygden och stinkande massgravar (haha, samma människa som bara gråter och gråter över att vara ensam... BORDE väl vara ensam om jag skrattar åt att gräva sin egen grav. Vem säger att jag inte gräver min egen jävla gravjävel va? Då borde jag få skratta, ännu bättre, lika mycket som jag borde få skjuta folk, glory to god in the highest.) (<- SVAVEL NU VET JAG DEN DÄR GULA SKITEN SÅG UT SOM SVAVEL.)
 
Nej, bloggar fan inte full. Don't go there. Ska kolla på någon film eller något istället.
Känner jag mig lika frisky imorgon tar jag väl en bild. Var så längesen nu att jag kan hyra en inhoppare, finns ju folk till det liksom.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0