White Penis

Landfill.

Inte skrivit på ett tag. Fyller år idag,har fan inte lust att åka iväg. Bara sitta hemma, kanske stirra på en skärm i 50 timmar. Med kanske 30 min paus. Istället köper jag begagnade kläder kanske. Fast jag inte borde. Kanske hittar saker i Tyskland liksom. Har fått lite ögoninfektion, lite konstig sköldkörtel och tvångsvisit till föräldrarna + sånt med i present. Guuuuu vad önskat! Får nog normala presenter där. Visste ni att hela kroppen blir konstig om sköldkörteln håller på och över/underproducerar hormoner? Jag visste det, men inte att det var LIVING HELL typ. Ena dagen sover du inget alls sen bara zzzzzzzzz i 18 timmar, sen har du asont i magen, naglarna lossnar (ok en nagel lossnade, men bara halva och på stortån) från nagelbanden och man får knölar i halsen. Det enda bra med det är att man i omgångar går ner i vikt så man kan äta allt. Fast det vill fan inte magen. Så ja, jag skulle nog gå ner i vilket fall som helst. Har städat det stökiga rummet nu med. Nästan helt. Det tog en dag. Kan stöka ner på 10 min igen men det lockar inte. Nej, måste köpa cigg och inte klia mig i ögat. Hejdå!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0