White Penis

Things'll never be the same.

Känner mig ensam. Fimpade ciggen när han gick, ligger mest ochlyssnar på musik, ensam. Ser hur pengarna rinner bort, det är svårt att vara paria. Lyssnar på hiphop, lyssnar på allt som säger vad jag egentligen vill säga.
En gång när jag var ensam var min fobi borta, det var sjukt. Adrenalinet fick mig att skaka, drar ett djupt andetag och djupare in, och go white giiirl it's your birthdaaaay. Jag har alltid tänkt på det som något sexuellt, has she got naughty eyes yes she has got naughty eyes (noooot a smartie). Jag kände mig som världens duktigaste, tänker bara 12 timmar framåt, vem vill tänka på morgondagen? Det är inte roligt längrre, eller det är det men ibland önskar jag mig något större. Ormflickan som förstör för den söta tjejen, reptilmänniskan ömsar skinn. Jag ska äntlige bli fotad, jag kanske får min dröm uppfylld. Ska åka till England, oroar mig för att jag inte kan ha korsett längre. Måste städa upp klädhelvetet i sovrummet. Fotografen bad mig välj smink och outfits. Hur gör jag det när.... JAG SÄGER DET... väger 10kg för mycket och inte ens hittar smink och kläder. Inga pengar till scleralinser, kan jag vara snygg ändå? Har bandagerat finger och kan inte ens färga håret herregud jag är invalid inte kunnat sminka mig på en månad eller mer, tänker bara 12 timmar framåt som sagt. Lyssnar på Necro, Yelawolf. Det stämmer. Behöver inte vara rädd, vi fixerar det här. Fixera skiten med superlim tänker jag ibland, men jag är trött på att vara trött, vettu vad... Jag ska ordna det här, jag ska spelsa tvspel, gå ner i vikt. Får lägga om såret en gåg i veckan (det gör ont!) men fuck, det läker liksom aldrig. Börjar få ärrvävnad (den här texten är splittrad precis som min hjärna, det här är mina tankar. De är spretiga, de är orena.)
Jag har funderat på en grej. Det är vackert. Är aldrig ensam egentligen, för en liten bit av dig finns i mig.
När mina intressen som äcklar er kommer hit. Ebola är mitt absoluta favoritvirus, det är... brutalt, blodig perfektion. Brandbomba byar, spruta ner allt med aceton. Aceton, kemisk lunginflammation. Krokodilsången, den där som inte är pk längre. Kan den utantill nästan, haha.
 
I hate you so die for me CARVE YOU LIKE A CREATURE
Ska lyssna på Necro nu, hejråå

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0