White Penis

fuck...

Mår skit idag. Allt på samma gång inget hjälper jag har sån ångest måste sova. Men först ska jag skära mig, jag började när jag såg att jag var överviktig. Gråter bara jag tänker på den siffran. 20kg sen förra sommaren,  pga sköldkörtel..  Vill srsly inte leva mer. Snälla låt mig dö i sömnen... låt mig slippa fett, ångest och kit bara för en dag... snälla någon hjälp... 

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0