White Penis

Carcass Creek

SÅ! Nu är bakgrunden lite spexig, hehe. Bara header och lite småkrafs kvar nu :*


Är lite nervös inför morgondagen. Ska till tandläkaren och som vanligt så nojjar jag över att jag kanske skulle ha hål i tänderna och få borra. Har aldrig behövt borra sönder tänderna hos tandiz förut, men de jag har frågat om hur det känns har sagt att det är outhärdligt eller bara läskigt och obehagligt. Usch. Jag är livrädd för att få sprutor i munnen också, det gör ju fan asont och det känns som om nålen ska gå av eller att de skulle sticka mig i hjärnan av misstag eller något. Fyyyy....


Nej, nu ska jag jobba på min header och försöka att inte nojja över borrar och sprutor. Det går säkert bra, det känns ju inte som om jag har hål i alla fall. Men det känns ju inte alltid, bara om hålet har gått jättedjupt in i tanden.... Nej nu får jag sluta!



snel hest!


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0