White Penis

Kattsand, hästtand!

I've gotta get over
I've gotta get over
I've got to get better
Will love you forever
I've gotta find genius
I've gotta get better
I've gotta stop smoking
I've gotta get better

Caramel Caramel...


Where is the magic?

I've gotta get better
Oh lord give me magic
I'll love you forever
I've gotta find mounts hill
And live by the mountains
I'll love you forever
You are...And you are...




Varför är mitt liv alltid så pissigt? Varför så jävla mycket bråk, varför aldrig reda ut? Varför må så dåligt? Varför hjälper inget? Varför är jag aldrig nöjd med mig själv, varför är ingen annan det?

Jag är helt enkelt expert på felprioriteringar. Har alltid valt det sämsta alternativet, alltid den enklaste vägen, som någon brukar säga. Det går ju inte att prata med mig och det går inte att lia på mig när det gäller.... ja, saker kanske.

Bara för att jag lovade dig betyder inte det att jag lovade mig själv, jag väljer ju alltid den lättaste vägen och den lättaste vägen är att fly, skjuta upp problemen, lägga dem på hög. Tills högen blir en gigantisk trave och den välter över dig och du nästan dör av pressen. Ungefär. Det är min lösning. På det mesta. Att glömma, jag glömmer det mesta. Jag tror det är något fel på min hjärna. Den är nog lite utbränd, kan inte tillverka sina egna signalsubstanser längre eller något. Tru dat.


Ska göra mig i ordning nu, fest snart. Blir nog kul, bättre än det här i alla fall! Puzz.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0