White Penis

Urban Knullkatt

Fyfyfyfy vad jag inte gillar julen. Har redan psykat ur två gånger. Vet inte varför, faktiskt. Får väl ångest av allt godis och grejer. Måste sluta vara så..... godisig kanske, jävla jävelchoklad, jag hatar att jag älskar dig!!!1


Men jag är hos mina föräldrar, och d'r har jag tre asasasfina katter som är asasmysiga <3 Och en är före detta avelshane och han har fått fina priser på utställningar och jag älskar honom <3



Gillar inte när alla är så jävla äckligt lyckliga, vill bara gröpa ut ögonen på dem med sked och slänga dem i slasken. ONDSKAN SJÄLV. Nej, men jag hatar alla som är snygga också, eller de som sover bra om nätterna och bebisar och religioner och sjukdomar och.... all 'äcklig jävla julmat! Bara kött överallt, och det luktar illa.


Jag måste dricka mer kaffe oc röka fler cigaretter och inte äta mer choklad utan lite god tofu!


Åker hem 26 december, saknar min älskling och jag blev lite sugen på nyår ändå nu men man blir dum och fet av sprit så jag skippar't!


Nu ska jag röka och drömma om snygga skor!!!!!!!111111

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0