White Penis

Kindness is a flaw of the weak.

Äntligen funkar headern! Den kan nu samexistera med bloggnamnet! Ett mirakel!!1

Tack till random tjej på designadinblogg.se's forum och mig själv för att jag vågade trixa själv med koden.

Har faktiskt läst programmering på gymnasiet dårå, så jag är inte helt efterbliven när det gäller html och koder, bara lite....sönderrostad? Haha.



Var borta från datorn i några dagar pga. besöket :3 Vi hade jättekul, för han har nämligen bil! Och han brukar sladda jätteroligt med bilen! Det är som att åka bergochdalbana, nästan. Jag blir inte rädd fast bilen snurrar runt, för det är så jävla awesome med sladdande bilar under kontrollerade former!

Vi åkte till en djuraffär och köpte 10kg kattmat till Kali också, så nu klarar hon sig i flera månader <3 Köper bara Royal Canin till henne även om det är svindyrt, hon är bara värd det bästa! Älskar min lilla dampkatt som biter mig i fötterna, skriker jättehögt om jag inte ger henne mat snabbt nog, leker grävskopa i kattlådan, luktar fisk i käften och är världens gulligaste och bästa katt någonsin!


BILDBEVISET:

 

 

 

Just det ja, jag har rosa hår nu också! Färgade det igår och är asnöjd!

 

BILDBEVISET:

Ser jag konstig ut i ögonen så är det för att någon har mixtrat med bevismaterialet ;)


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0