White Penis

Så. Jävla. Trött. På. Allt.

Xbox har blivit fult, det är skitfult överallt nu, alla menyer ser billiga ut efter att de uppdaterade i morse. Dör lite på det. Jag ska också försöka gå en mil om dagen! Det är bra för skelettet och så ska jag ge bort allt mitt godis till sambon. Och så tror jag att jag kanske inte ska dricka på fredag för man får inte dricka två dagar i rad eftersom det är så onyttigt.



Någon mer som märker att jag börjar bli störd igen? Jag bryr mig faktiskt inte, jag orkar fan inte se ut såhär längre. Tror jag skiter i middagen i dag och kollar på Unico istället. Ingen text, så det blir till att koncenterar sig. Men det är väl en barnfilm egentligen (komplett med mindfuck deluxe, har jag hört) så det ska nog gå bra. Åt äckliga scones förut och naturgodis. Varför gör jag såhär mot mig själv? Varför?!? Jag är så jävla misslyckad ibland haha. Jag får inte festa i helgen, ok, en fest måste jag gå på för jag har köpt biljett. Men jag förtjänar det inte. Just nu vill jag bara.... nej, jag vet inte. Förtjänar inte ett piss faktiskt, förtjänar att bli musiktorterad i tre dygn, typ. Borde gå en promenad, typ två timmar lång och sedan plocka hår lite smått maniskt sådär. Bara 13 dagar kvar tills jag får träffa läkaren. Orkar fan inte må såhär varje dag länge till. Måste få nya mediciner, de här fungerar inte. Kanske något så att jag får bättre ämnesomsättning. Önskar att det var 2006 igen. Jag var snygg då. Saknar det. Ska gå ner 30 kilo så ser jag ut som då! :D

Fuck off.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0