White Penis

The statusupdate figsucker jockeymtoherfucker.

Fick ett tips från en vän att jag borde skriva ner mina helcpfulsaker här som jag kommer på när jag är arg. Jag brukar statusuppdatera sådär lite då och då på facebook, så jag kan ju lika gärna skriva det här också. Senaste, dårå maddafakkaz:

När man är arg eller mår dåligt ska man alltid kolla på puckobrudar eller fula människor. Då blir man glad. Man ka även planera olika attentat eller mord på olika saker som man är arg på. Som t.ex. minkfarer, fula gubbar eller evolutionen! Då kan man planera att typ hälla massa gammal mat på dem eller spruta eld med eldkastare.

Jag ska sakffa juicemaskin och dumma mig med den. Jag ska göra potatisjuice och blomkålsjuice och bönjuice! Kanske köttjuice? Nej, snarare stearinjuice! *ORDVITSIG AS HELL ON EARTH*

Har väl cirka 1000000 till, de flesta kommer jag på bara sådär. Mest när jag är arg.

Och så en halv-exklusiv:

Om man vill må dåligt (jo, man kanske vill vara mörk och svår) så ska man lyssna på meowmix-låten på youtube på repeat a la guantanamo i tre dygn, så mår man ascpjättedåligt sen! Protip: lyssna så högt att grannarna klagar, de förtjänar det! Pro-protip: Lyssna på Merzbow om du vill må ÄNNU sämre! Jag lovar dig, du vill inte... (om du inte är allvarligt psykiskt sjuk som jag som sitter och fnissar och autistflaxar med armarna åt oljudet)

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0