White Penis

Batbox.

Är fortfarande hos föräldrarna, ska väl hem snart. Var och tog nytt passfoto förut också. Kanske lite dumt eftersom jag planerar namnbyte i typ.... Augusti hehe! Men då får jag väl fixa nytt pass bara.

Och så lovade jag att dra hit på påskafton igen, så typiskt. Orkar fan inte. Det är ju på Lördag. KUK. Och jag måste fixa mer pengar. Måste alltid ha mer pengar! Borde supa gratis. Köpa destillator vafan.


Nej nu är jag bara oseriös. Vill så jävla gärna åka på spelning! Eller festival! Helst något kul. Ge mig pengar nu, ok?


Ok, borde skaffa jobb och bil så man kan åka på roadtrips och hänga ut huvudet från fönstren och vråla "UUUUUUAAÄÄÄÄÄÄÄKKKKKKAAAAARGGGHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!" och kasta skräp i skallen på folk. Samtidigt som man råkar aska sig själv i ögonen! Gör fan alltid det när jag ska vara vajld änd kräjzzziii i bilar haha. Det och typ mår illa för jag kollar ner i golvet!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0