White Penis

Men before swine

Ps: jag sjöng så himla fint förut idag! På riktigt. Haha.


Och så.... alltså ni vill nog läsa om roligare saker än att jag sjöng. Typ detta: Joel är ju i vår lägenhet nurå, sen i måndages (därav brist på uppdateringar) och han och mannen diskuterade.... DUDUDUDUDUDU.... ÄRKEFIENDENS HUSDJUR!!!1 Fast så att jag iten skulle fatta att det var just fiendens djur utan mer linda in det i konstiga ord haha. Klart som fan jag fattar ändå! Jag samlar väl förfan info om mina änämiiiiiiz så att jag kan använda det mot dem. Och nej jag blir inte ledsen för jag är hardcore och svintuff och typ.... farlig! Och psyko! Och ond! Kanske så ond att jag äter katter och barn. Kanske. Äter i så fall upp fiendefans husdjur haha. Grillar dem på spett.

Smalade roadkill igår också. Maj gaaawd, jag tror jag är störd på riktigt :')


Nu är jag dock hos föräldrarna. Säger DÖDA OPPOSITIONEN och vägrar ringa folk.

Nej nu ska jag drömma om alla drinkar och hår och sånt där igen haha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0