White Penis

/tråkxi.

Hahahaha mitt nya intresse:

Dääär, där sa jag "FAKK YOUUUUUUU, YOU CALL THAT THING A PENIS? I CALL THAT A WÖÖÖÖÖÖRM!!!1" med mikrofonen på <3

Och den människan vet jag inte vad den sa. Minen är väldigt fin i alla fall.

 

 

Den såg bara sepe ut! Sen kom det en hårig röv men då blev jag arg!!1

 

Jag bara "Ooooh, hi santa :DDDDD" då blev gubben glad. Haha.


Ok nu ska jag inte tråka ut er med chatroulette något mer. Inte mer idag i alla fall... Måste fan sakfa ny dator, ni ser ju hur litet och fult allt är!!!1 Åååh, villl ha stor kamera när jag ska chatta ju haha.


Nääääää nu måste jag leta reda på mina fula papper som jag måste ha till min pisiiga deklaration. Tror jag måste ner till piss-skatteverket imorgon och hämta blanketter. BLÄ.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0