White Penis

Axolotl.

ÅÅÅÅH, jävla dig! Min svurna ärkefiende har slagit till igen! Denna gång stört mig såpass mycket att jag drömde helt sjuka mardrömmar om personen i fråga, mig och en till person. Vi hade fått någon sjukdom (såklart smittade av ärkefienden) som gjorde att vi hade såna HÄR spröt inuti våra munnar:



Btw så är det världens vackraste fick, fina ancistrusmalen såklart! Jag älskar malar! /ickeneurotypisk

Men tillbaka till ämnet nu, vi hade såna spröt i käften och sprang runt i skogen, och jag skrek NEEEJ NEEEJ NEEEEJ SNÄLLA VAR SNÄÄÄÄLL!!!!1 Men det var ju inte ärkefienden såklart, för den skulle hålla på och dryga sönder och säga henska saker och ge mig ännu mer spröt-sjukdomar, fast på händerna denna gången. Alltså i munnen och på händerna, de kittlade och kliade och var ÄCKLIGA. Sen drog fienden och den andra pdersonen och lämnade mig ensam i ett obehagligt villaområde mitt ute i skogen där alla hade en brunn istället för garage. De var säkert onda. Och allt detta hände eftersom jag hade stalkat dåligt och jag hann inte gå till datorn och sopa undan spåren innan fienden hann dit eftersom jag var fast i den henska skogen. VAKNADE Å VA LESSEN Å ARRRRJ!!!!1

Jävla ärkefiende, ska skriva hemska dikter om dig nu, typ såhär:
Åhå, åhå.
Jag sticker kappnålar i dina ögon.
Ska spika spikar i dina knäskålar.
Och tvinga dig att dia en hund!



Fast de andra dikterna ska vara lite bättre, de ska handla om att samhället har kukat ur på samma gång liksom, jävligt pretentiöst lixxlixxlixx.

Men jag är så trött på att bli störd av dig nu, alltså. Du ska jämt hålla på och vara där jag inte vill. Ge FAN i att befinna dig i mitt sovrum när jag ligger och läser mina djupasvårahattasamhället-böcker. För de är jävligt jobbiga att läsa och jag behöver koncentrera mig på annat äm ditt fula jävla ansikte som jag ser framför mig när du ska konma hit och störa. Fick i alla fall aggressionsproblem och skällde ut lite folk haha <3 Lite folk, en person, VEM LURAR JAG LIKSOM. Hur många personer brukar befinna sig i mitt sovum, TVÅ ELLER TRETTIOFEM? Gissar på två.

Nej, borde sätta min plan i verket snart, haha.


BTW IGEN: Håll i er nu.... FÖR JAG KANSKE SKA SKAFFA EN SÅN HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR:

AAAAAAAAAXOLOTL!!!!! Den heter axolotl, haha <3 Och den blir gammal och ligger mest och tjurar under stenar så för att göra det lite skåjjigarre så ska jag yrka på mal också! Hur kan nu malar varar roliga, undrar du säkert nu. Jo, de är JÄVLIGT roliga för de är söta och väldigt starka. ÅH MAL, ÅH AXOLOTL! <3 Ska bra övertyga min sambofan om att få skaffa fiskfan! Haha, tror INTE jag får. Då köepr jag i hemlighet! Ska FAN ha en axolotl, har velat det sen typ... förra året då jag såg en i en djuraffär och frågade ut dem om den. Den är väldigt lugn, den ligger bara stilla under sin sten och blir bara vild när det kommer mat till den. Tjockisdjuret <3

Eller man kan inte ha axolotl och mal tillsammans såg jag nu så... jag ska bara ha en axolotl, den gillar att vara ensam så den blir inte ledsen för det.

OK HEJDÅ <3

Kömmentarer
Postat av: Cicci

Jag har en sötig axolotl :)

2011-05-06 @ 16:39:47
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: Fabianirene

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-06-20 @ 15:10:33
URL: http://fabianirene.blogfeaturing.com

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0