White Penis

Don't look to the sky.

Nervös för att göra fel. Ont i magen igen, har säkert fått en sjukdom eller något. Kunde inte sova inatt, trodde att saker rörde vid mina fötter hela tiden. Somnade vid fem kanske. Borde ringa m nu. Kommer att bli arg annars. Borde ha hämtat ut medicin igår. Vill träffa andra vänner som man kan prata normalt med. Haha, helt sjukt hur jag orkar med den där människan, men vad gör man inte för... ja, allt kanske.

Mitt huvud känns som det låter, haha. Så fint med gamlingar som festar helt vilt <3

Nu blir det snart cpcpcp i stil med -06. Missade skolan för den här shitten en gång i tiden, SÅ värt det. Som allt annat jag gjort :D Ska bara sminka mig och ringa ett par samtal först, hoppas M inte blir galen när hon ser mina nya modzzzzz haha.


Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0