White Penis

Jag vet vad du vill ha <3

Btw: VARFÖR puckobroads, VARFÖR?!?!? Vill ju stalka er haha, sluta försvinna och sånt! DAMPDAMPDAMP. Älskar när folk som känner dem kommer och snackar med mig och bara "alltså tro fan att hon är dum med en så ful och trashig familj" HAHA jag blev helt "RIGHT ON!!!!1" Jag vet allt! Jag vet vad de vill ha, jag är bäst på att ha inget liv och därför kunna allt om folk på ett mycket obehagligt och intimt sätt. Vet inte hur jag gör det riktigt, det är min hemliga superkraft haha <3

Lyssnar på Ladytron och känner mig bäst, ska försöka att inte vara rädd för spöken inatt. Vet ni, igår var jag rädd för VAMPYRER! Jag älskar ju vampyrer haha :(((( Vill bli en på ett tufft sätt, inte på det där "ja drikker rövin å låssas att de e bloooood å ja e tjåkk å har vitt puder asså tyfft!!!1" utan på rly genom att bli biten. Jag VET att det låter helt brutalt fult, men jag skiter i't <3 Spöken däremot.... Har ju någon som gillar att skrämma mig med sådant så nu är jag rädd och forever alooooooone i min säng hos föräldrarna utan någon att kunna göma mig i (dvs knotiga revben att borra in näsan i och en liten mage att pussa på när allt känns farligt) och jag drömmer om spöken hela nätterna! I förrgår trodde jag att ett spöke rev mig under fötterna, det kändes i drömmen så jag vaknade och skrek! </3
Saknar min bebis jättemycket, kommer hem imorgon och då ska vi kolla på japanska sexrallyn och Hans Scheikes filmer hahaha. Bejbiz laddade ner dem åt mig "för jag gillar ju sånt" HAHA. Gillar inte sånt på allvar, tro inte att jag är snuskig nu! Är fan helt normal i huvudet jämfört med vissa andra (HRM....) hahahahahah, dissen!

Så sjukt taskig jag är idag då :*

Ja, jag hatar nästan alla tackar som inte frågar GODNATT.
(edit: alla förutom få utvalda fina människor och de jag inte känner!!!1)


PS: LÄNGTAR efter att få träffa min interstellära utomjordingsutvalda! ;) Ska bygga teleportöramajingen snart så vi kan åka till hemdimensionen!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0