White Penis

Reindeer.Reindeer.Reindeer.

Tror jag drömde om henne inatt. För när jag såg hennes bild förut mindes jag något hemskt. Ungefär som i att jag blev påkommen, ungefär som att jag blev bortvald. Som vanligt när jag drömmer så blir allt skit haha.


Alltså, ÅH, jag höll på att skriva något förhastat till någon som ville bli vän på däjjjjjwjuuuuus men så såg jag att det var någon som jag snackat med <3 Jag vill verklgien vara bitchig idag! Drömde om bläckfiskar i hjärnan inatt. Tumörer, bläckfiskar. Det är samma sak. Nästan. Har ont i magen igen. Tror det beror på min diet. Det eller mask. Min diet kallas för "skaffa sig magsår, tarmvred och magkatarr genom intag av föda på oregelbundna tider eller inte alls samt förtära allergener." Ni ser ju, jag har problllllllllllllem :DDDDDD Tro fan att jag har ont i magen om jag misshandlar den sådär, misshandlar allt. Ha-ha. Hellre katarr än mask dock, vill INTE spy som Kali. Hon spydde ju pp en 10cm lång mask. Dog nästan av skräck och har sen dess drömt mardrömmar om maskar som krälar i käftenn och fastnar mellan tänderna. Fräscht, ni vet. Eller så beror det på tumörer! Tumörer kan ju orsaka psykosomatisk smärta och mardrömmar. Det ska då alltid vara fel på mig. Ska nog ta blodprov snart, är rädd för att blodet ska vara fullt med svarta prickar. Det betyder cancer, kanske. Röker kanske för mycket, men slutar man får man cancer. Börjar man får man cancer fortsätter man får man cancer svart diluteras till blått som diluteras till lila men vad är lilas dilutionsfärg? Röd blir ju cremé, men blir cremé då vitt? Blir lila vitt? Borde fråga någon. Pratade med en uppfödare igår, hans katter var otrolgit fina, perfekta seal points. Deras små huvuden formade perfekta trianglar och deras röster var så kraftiga. Alla var redan tingade. Men jag kanske får en till sommaren. Vill så gärna ha en. En siames. En äkta, en som vinner, en som alla avundas mig för. För att den är så fin och trevlig och gosar så mycket. En som jag kan pussa, som är snäll och jamar mycket.

Vad ser jag med de där kolsvarta ögonen? Vad gör jag när jag inte kan sova, hur känns det att vara jag hur känns det när din hjärna bestämmer sig för att byta ut sina organska delar mot syntetiska motsvarigheter? Vad jag ser? Jag ser gud. Vad jag gör? Jag drömmer. Hur det känns? Hemskt och skönt på samma gång. Hemsk eftersom du ser in i framtiden och skönt för att du inte bryr dig. Om man ien bryr sig kan inget skada en. Inget förutom kärlek. Kärlek, haha. Gör allting så avigt som möjligt, jag sover på dagen och sjunger på natten. Badar aldrig men tvättar hädnerna tjugo gånger om dagen. Slickar på någi  annans tunga men vägrar att dela dricksglas. Om du gör allt så avigt som möjligt botar du fattigdom. Jag gllar att försöka tappa fattnigen, fattning och verklighetsuppfattning. Lever i dåtiden och framtiden. Mest vet jag itne hur många dagar som gått sen sist. Mest vet jag ingenting men ändå allt. Mest av allt får ingen tycka synd om mig för allt är självförvållat och jag är kvinnan i röd klänning och smutsigt hår med ett galet ansikte om tio år. Kanske bara fem, tror att det var tio år jag siade om när jag var femton. Haha, siar min egen framtid som en jagetintevad. Vill ju bli det jag blir och vara det är är och inte bry sig om någonting annat än nästanästanästahardetredangåttenmånad? Jag måste be om ursäkt om jag glömmer av er. Jag glömmer inte av er, faktiskt är det så att jag inte hinner och därför glömmer. Vill ju inte sluta prata med mna vänner, vill faktiskt ha någon att umgås med när jag inte är uppfylld av gudomligt ljus haha. Gudomlig laser! Laser! I'M GONNA FUCK YOUR GILRFRIEND.

Ps: Ska tatuera in "Stieg heil" i pannan. HAHAHAHA

Tatuera in Stieg Heil och starta ett band som heter "Vit Pension" och ala låtar innehåller endast tre ackord och jag ska sjungas skitfalsk! Bra va?!??!?!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0