White Penis

Strangers die everyday.

Är så sugen på förändring.
(förnedring)
Får vänta med det mesta tills jag varit i USA än, annars mitt visum kanske slutar gälla.
Vill att kompisen som vet om finenden ska komma tillbaka igen, haha det är så kul att lyssna på saker jag inte redan visste! Sen vill jag ha horn, spetsiga öron, bortopererad navel och delad tunga också, haha. Har velat se ut så i flera år nu, men jag klaarar nog av att vänta lite till. Jag tycker faktiskt om att vara konstig, gillar inte människor och människor gillar oftat inte mig i längre stunder.

Vert ni, imorgon kanske jag ska ut i skogen. JAG i SKOGEN. Jag hatar skogen! Men jag vill ha lite motion så jag blir smalare haha. Är livrädd för insekter (alla fobier har urartat det senaste året, dör nästan när jag ser en harkrank typ.) så jag ska ha med mig en jävla massa ddt. Eller nej, men nästan. Ska väl gå med heltäckande kläder och rånarluva. Ungefär.

Funderar också på att börja träna igen, bara jag inte blir biff som jag så jävla lätt blir. Annars kan jag ju först köra på min fula diet så jag blir smal, SEN träna och sen böra en bröstförstoring så jag iten ser så manlig ut. HAHA <3 Alltså jag gillar fortfarande tuttar och mina har blivit skitsmå! De blir ju ännu mindre när jag går ner till vad jag vägde innan jag träffade min bebeh. Har bara c-kupa nu, hade fan e förut!!!1 *grota bloooooooooooooooood*

Näe, nu ska jag äta ravioli och sen laga vegansk ostkaka innan jag åker hem. PUZZZZ.

Don't let them know how far you go or that you use your lovers
Oh look you're like a VCR, stick something in to know just who you are.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0