White Penis

Glum be gune.

Arg sen glad. SEN SKITFÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Alltså LITE frihet har jag ju. Typ som i att jag "kanske" får åka och hälsa på en ny kompis i år. Självklart i sällskap av överhögheten själv. Men ändå. Bättre än ett totalt nej. Bättre än alla misslyckade jävla skithelger. Knakse blir en lyckad skitvecka. Bara jag får pengar och nya korsetter. Och kläder, kan aldrig få nog med kläder!

Jaja, det är väl bättre än att vara utlämnad till ensamheten och handlösheten och kanske fetheten vadfanvetjag. Haa-haaa. Hatar speciellt glada människor, idag igen :)))))

Förresten så får jag fan panik!!! Hittar inte det där forumet om det där som folk säger hände under det där jävla kriget på förtitalet, ni vet det där om judarna. Som såklart inte är sant, det vet väl alla. MÅSTE hitta det, och bli glad! Alltså det är så underbart jävla fantastiskt kränkande och jag skrattar så jag börjar gråta så fort jag tänker på det... Oh dear god.... JAG HITTADE DET!!!!!!!!!!!!!!!1 Så lurigt av sidans skapare att tvinga en att högerklicka på alla länkar, för annars blire bara porr haha <3 *DÖR AV LYCKA* *söker sedan efter malware femhundra gånger på rad*

HAHA:
"The police have issued a statement that reports so far the discovery of 84, naked bodies all connected by their sexual organs laid out on the ground to form a message which reads "FREE ANDERS BEHRING BREIVIK" which can only be seen from the air. The authorities claim the grizzly discovery only came to light after bodies started washing up on the beaches on the mainland which were surplus to the formation of the message."

Ja, jag har världens sämsta humor. Det är kanske inte ens humor, det är kanske bara dumt. I SÅ FALL ÄR DET FAN DUMT PÅ ETT BRA SÄTT. Typ som detta rökhus:

Hejdå! Imorgon kommer lasern på besök och jag behöver pengar GENAST.

Kömmentarer
Postat av: jessica jones

rökhuset är BÄST!!

2011-08-11 @ 23:34:28
URL: http://www.cherryfuck.se
Postat av: Monrou

Får du inte åka och träffa folk enam? :/ <3

2011-08-18 @ 13:53:59
URL: http://monrous.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0