White Penis

L-l-l-l-logically.

Hehe, heeeeeeeeeeeej!!!1

Har varit litte sjuk.. Eller ja, lite och lite, ganska jättesjuk. Var helt svag i hela kroppen, kunde knappt gå för benen darrade så mycket och allt var helt fail. Och så hade jag ont i magen! Jätteont! Fast nu ere bra igen. Lite yr bara men det kan man trolla bort. Är hos mamma (eller. mamma och pappa och brorsan men det blir så långt att skriva) och klappar alla katter, kollar på youtubeklipp och ovårdar mitt språk ("faaaan vad FAKKAT, asså, han failar sönder ehehehehhelulzzzzzz") ska åka och handla mat snart (hoppas mamma betalar!!!1) och kanske hälsa på en vän imorgon. Har laddat ner massa muzak och ska bränna en skiva till henne för hon fyllde år för någon vecka sen. Eller tre veckor sen, time flies. Skulle bli kul kanske.

Logiken finns inte här, jag menar jag var sjuk och nu gör jag mig sjuk igen! Haha, kommer att döööööööödödendö. Liggandes i en sjukhussäng med ett halvt ben och illgult skinn och dö i mina egna blooooodiga spyor! Jag siade det igår serru :D (Alltså det där var inte ens kul, bara hemskt..... OK SKITKUL FAKTISKT EFTERSOM DET INTE ÄR NÅGOT MAN BORDE SKÄMTA OM OCH DET GÖR SAKEN HUR ROLIG SOM HELST JUUUUEH. DET KOMMER SÄKERT ATT BLI SÅ OCKSÅ, MIN SISTA ÖNSKAN SKA VARA ATT NI SKA SPELA "MAY THE CIRCLE BE UNBROKEN" AV SPACEMEN 3 PÅ MIN BEGRAVNING OCH DET SKA VARA HEDNISKT OCH ALLA SKA HA RYMDDRÄKTER OCH SÄGA ATT JAG SEPAR I STJÄRNORNA I EN EVIGHET ELLER BRINNER I HELVETET MEN DET GÖR INGET FÖR JAG GILLAR JU ELD. Haha, nu kommer alla sluta läsa den här bloggen, överträffar mig själv i störighet och morbida skitdåliga skämt.)

Mamma har även gett bort min norska trollbok som jag hade när jag var liten! Den var skitläskig och jag började lipa när jag såg den för bilderna var så hemska. Och den var på norska! Ville verkligen läsa den i vuxen ålder och se om den var lika läskig nu. Hittade en bild från den som fick mig att minnas vilken jävla ångest boken framkallade ;)

Ett sjötroll haha <3 MÅSTE ha den boken igen! Lyckades dock googla fram vad den hette osv och gissa vad? DEN FINNS INTE ATT KÖPA. För den är ur tryck. SLUT ÖVERALLT. VILL DÖDA NÅGON. Kanske mamma eftersom det var hon som gav bort den.... Jävla pissmänniska på Amazon vill ha 100 dollar för den och jag vill fan..asdghhsrhjsiuhu GE INTE BORT MINA BÖCKER!!!!1 Åååh, snälla kan inte någon ge mig den? Den heter Trollskap och jag skulle bli svinglad om jag fick den.

Ska se om jag måste bada min Nemo snart, han ska ställas ut i helgen. Det kan visserligen vara för tätt inpå så jag kanske skiter i det. Fast det är kul att bada honom så jag gör nog det ändå :DDDDD Eller nej, det är FAN roligare att vinna utställningar. Vinner vi i heglen så ska jag ställa ut honom i Norge nästa gång och hoppas på att få en finare titel, Internationell Premier. Sen måste han fylla sju så han byter klass och sen vill jag ställa ut honom ännu mer. Haha, planer. Ska kolla nurå, sen käka rymdmat. Haha, rymden. Den är här!!!1

ps: Monrou, visst kan vi fika snart! ^^

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0