White Penis

Flipper.

Mina fötter är iskalla ända upp till vaderna och totalt blodlösa, klockan är lite över två, jag drar mig för att gå ut och röka och jag lyssnar fortfarande på samma låt.

Känns som kaos. Är livrädd för spöken och zombies. Försökte mig på att starta en tumblr men orkade inte. Vill inte lägga mig för T'Pring ligger i sängen. Imorgon ska allt bli bättre. Nu måste jag snart lägga mig. Kan ju typ få kallbrand i fötterna.
Fan vad rädd jag är för spöken.


MVH FLIPPRIG.

I HATE MYSELF AND I WANT TO DIE OLOLLOLOL. OK RADERAR SÄKERT DETTA. Bytte bilder så jag slipper radera't haha.

De första bilderna var så sjukt emo at det inte är klokt. Men ni kan hitta dem om ni rotar ordentligt i min bdb så don't worry. Var typ... flipprigare än vad jag någons blir nu. Jag älskar hur jag såg ut på den tiden. Så liten och förstörd haha.

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0