White Penis

The void.

Shooooooooooooooooooooop! Ska ut snart :3 Har gjort mig i ordning och är fin som fan. Hoppas det inte blir kaos as usual ikväll, men jag tror det blir det. Blir alltid så när folk som inte vill med egentligen ska med. Har i alla fall självlysande ögonfransar och uv-reaktiva läppar haha.
Sen ville allt bli piss förut. Korsetten passade nästan inte och jag vill helst tro att det inte är pga. fett. Eller det kan det inte vara eftersom jag faktiskt gått ner två av de fyra kilona jag gått upp. Misstänker att det är magfanskapet som ska hålla på och krångla och blåsa upp sig.

Det regnar och blåser här så jag har inte fixat håret så mycket. Nya platåbootsen ska på och jag är självklart helt klädd i lack. STACKARS DIG OM DU MISSAR DETTA. Eller det kan vara tvärtom också, om jag och *censurrrrr ni fattar ändå haha* bråkar som vi gjorde förra gången så... trust me, du vill inte vara med om det. Har även gjort en liten bildserie där ni kan se hur det ser ut när jag simnkar mig, lite step by step eller nåt. Kommer väl upp på bilddagbögen sen ;)

Ofixat hår, men ni fattar ändå. Ser ut såhär idag dååååeeeeehhh.




Nej nu ska jag nog försöka svara på folks kommentarer och sånt. Sen dra om max en halvtimme. SES.


Sofie, du har kommenterat så fint <3 Tack darling, du betyder mycket för mig och jag vet att vi är lika som bär på insidan!

Kömmentarer
Postat av: Sofie / lovelost

Så jäkla fin som vanligt!! :*



Du betyder massor för mig! <3

PÖSS

2011-12-12 @ 19:22:59

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0