White Penis

FORTSÄTTNING PÅ DRAMATTTT!!!1

Ok, jag hade ju lite skoj med fjortisar igår, men de blev inte lika arga som jag trodde. Så jag fick bre på lite. Och nu blir det ju inget mer drama, fy fan alltså, LEDSEN I ÖGATTTT :((((

Cpdum fulidiot nr 1:ahah grymt kul detta var..
vet att ni har nagot emot oss " danskar" men vi hatar er lika mycket,
ahaha fyfan vad onodigtatt jag ens kommenterade..

Dramaqueen-jag:Versaler i början av meningar, tack. Och korrekt svenska. Jag är utbildad språkpolis och lite språkfascist också. Ja, det var faktiskt ganska onödigt att du kommenterade. Spydigheter kan man hålla för sig själv.

Fast det där var ju inte riktigt sant. Alla vet ju att jag älskar att stava skitfult ibland! oCh TyP sKrIvA sÅhÄr! Fast jag är FAN så mycket språkfascist cp-polis och måste stryka över om det står "dom" i en bok. Och aldrig mer läsa boken. John Ajvide Lindqist är enda undantaget. Hans böcker är så jävla bra att jag genomlider allt jävla talspråk! Jag borde fan slua säga "dom", säga "dem" istället. Och sluta med utfyllnadsord som "typ" och "bah" och "liksom, va, eeeh" men då kommer alla störa sig på mig och börja säga massa fula jobbiga utfyllnadsord som jag HATTAR så jag fortsätter nog prata som vanligt.

Nu ska jag städa klart!!!1



Kömmentarer
Postat av: Mikusagi

Asså jag gillar dig.

2011-02-03 @ 21:07:46
URL: http://mikusagi.blogspot.com/
Postat av: Jixi

Jag gillar dig med!

2011-02-04 @ 11:52:30
URL: http://killercandytick.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0