White Penis

Hedersmannen.

Skänk mig en liten slant
jag har satt allt i pant
renat är för dyrt för mig
men man måste berusa sig
helan kommer halva går
lycklig den som något får!!!!!!!!!!!!111



Jag hade svinkul igåg med pappa! Vi pratade om musik och åkte runt i hela göteborg för att leta mat. Hittade en skiva med PHILEMON ARTHUR AND THE DUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag dog <3<3<3<3 BLEV ÖVERLYCKLIG, började nästan gråta haha. Han jag köpte den av satt inne i ett litet rum lägnst bak i skivaffären och sorterade skivor, han blev jäteglad när han såg hur glad jag blev över att få köpa skivan. När jag sa att den bara ska stå och se fin ut på en hylla, så att alla andra kan vara avndsjuka på den blev han ännu gladare efetrsom den är för ovanlig för att få spelas. Haha <3

Köpte som sagt massa jävla mat också, ska fan bli fet nu. Eller det ska jag ju inte men nästan.

Hatade även Gudibrallan när jag var liten, men det gör jag inte nu. Älskar dem!


NEJ VETTU VA!!1 Nu har jag inget mer tråkigt att blogga om just nu :DDD




MEN DET HADE JAG VISST!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG HATTAR FOLK SOM SKA VARA SÅ JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJÄVLA DUKTIGA OCH SKRIVA HUR BRA OCH NYTTIGA DE ÄR! Bara "rub it in", va. BLIR LESS.  Ååååh, jag är så bra för jag äter inga kolhydrater och baratränar varje dag och kolla min perfekta hy och jag är så bäääst yeahyeahyeeeeaaaah!!!!1 SKA FAN MÖRDA NÅGON!!1 Haha. Blev så arg att jag dissade den snälla musiken och satte på sepedunkgabber och sen merzbow, hahaha <3 ARJ.


Nej vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska äta pasta och kååååålhydratter åååå en kaka för jag är så JÄVLA ONYTTIG!!!!... Ok, kag är fan inte bättre själv för jag ska träna :(((( Hahahaha!

Kömmentarer

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0