White Penis

Hypoglykemisk koma.

Fan att jag inte kan träna idag. Har fortfarande ont i halsen. Det får bli en långpromenad med hunden. Annars får jag inte baka paj. Eller, jag får ju baka den men inte äta den i så fall.

Bestämde att jag bakar den imorgon istället. Ska vara duktig idag och bara äta min currygryta jag tänkte laga sen. Ska steka sojastrimlora i vatten! Nyttigt vet du. Saknar att kunna ha mina små söta kläder. Kan ha mellantingen just nu, de som är mitt i mellan smal och fet. Så jag är väl mitt i mellan helt enkelt. Det kallas normalvikt, men det är fettovikt för mig hahaha.

Har faktiskt inte fått blodsocker fall på flera dagar ni! Kanske beror på att jag åt chips i helgen? Jjaja, blodsocker fall och svimmningsattacker är ett välkommet avbrott i vardagen, det vet väl alla.

Min absoluta hatkroppsdel på hela mnig är benen. Benen är så jävla fula och jag vill helst ta bort dem! Har alltid hatat min stora biffiga ben. Jag har liksom.... oproportoneliga ben. Helt stora. Öcverarmarna är fula med. magen är VÄL ok. Tittsen är fina, näsan är fin.

Men jag gör paj idag istället och mat imorgon. Ska ju gymma imorgon! Och sälja min xbox till madde :D Behöver pengar till renoveringsräkningen ;) Der är fan INTE kul att träna själv, och Madde är sjysst så därför är det kul att träna. Mest för att jag är med en kompis.

Har blivit smalare sen förra veckan enligt min sambo, men jag ser det inte själv. Dock passar mina mitt i mellan stora jeans från 2006 så det är ett plus! Nu är det bara 2005-jeansen jag behöver komma i ;) MÅSTE GÅ NER TYP TJUGGE KILÅ ASSÅ LIXX!!!1 Nej då, ska inte bli så smal igen, lövar!


Nu ska jag gulla lite med min fru på internet och sedan gå ut med hunden, vi passar honom idag.

Tjopiss!




Kömmentarer
Postat av: lie

sv, nej det vet jag tyvärr ej, hittade bilderna på google och det stod ej var dom kom ifrån.

2011-02-10 @ 14:33:31
URL: http://lievoni.blogg.se/

Kommentera va fan:


Obs: gäller EJ puckorudar, ni kan kommentera andra bloggar. Men det är ok att kommentera om du hatar mig för jag älskar att bråka på internetz och tycker det är skitkul att publicera dina tomma hot och löjliga anklagelser, GET ON WITH IT ALREADY.(Fast jag vill ju helst höra snälla saker, SÅKLART.)


Name, plox:

Kuken, ska du kryssa i rutan eller?

Fakkin mail: (publiceras självklart!!!)

UÄRRELL/Bloggafan:

DIN TEXT HÄR!!1:

Trackback
RSS 2.0